вівторок, 11 квітня 2017 р.

Для колег педагогів

Шановні колеги!
       Найважливішим завданням навчання математики в почат-ковій школі є формування в учнів усвідомлених і міцних обчислю-вальних навичок — основи обчислювальної компетентності.
    Знання таблиці множення та ділення — це не просто вимоги навчальної програми з математики, це життєва необхідність кожної сучасної людини. Кожній дитині потрібен свій підхід, своя найбільш ефективна методика вивчення таблиці множення та ділення. У будь-якому навіть рутинному процесі, яким і є вправи для вивчення таблиці множення, ділення повинен обов'язково бути присутнім елемент гри, він необхідний для дітей! Навчання із залученням ігрових прийомів змусить дитину вникнути в завдання, по-справжньому зацікавитися множенням, діленням і забути про небажання вчитися. Одне з головних правил запам'ятовування говорить: цікаве запам'ятовується краще і швидше. Саме використання сучасних Інтернет ресурсів надають унікальну і необмежену можливість творчому вчителю організувати роботу так, щоб розвивати розумові здібності, пробудити інтерес дитини до вивчення математики.
  Методична розробка представлена у вигляді блогу. Навчальний блог — один із засобів активної освіти, який поєднує традиційне навчання з новими ефективними формами, а значить, дає можливість вчити по-іншому.
    Завдяки цьому блогу ви дізнаєтеся про особливості вивчення таблиці множення молодшими школярами, відкриєте для себе незвичні, але швидкі та надзвичайно дієві способи запам’ятовування випадків множення та ділення. За допомогою нестандартних завдань, комп'ютерних флеш ігор і цікавих тренажерів  дитина назавжди, без зайвих зусиль засвоїть прийоми множення, ділення та розв’язування задач із цими діями. Запропоновані вправи можуть використовуватися на різних етапах уроку математики, під час самопідготовки в групі продовженого дня, в позакласній роботі. Блог призначений насамперед молодшим школярам, їх батькам, учителям початкових класів, а також стане у нагоді вихователям груп продовженого дня.
  Матеріали блогу створені за підтримки різноманітних ресурсів Інтернет.
Оксана Крамаренко

Немає коментарів:

Дописати коментар